Ydelser

Få hjælp til håndteringen af din webshop

Vi tilbyder alle serviceydelser i forbindelse med den fysiske håndtering af din webshops logistik – med en lang række fordele for dig: 


Variable omkostninger

Du slipper for faste omkostninger, og betaler kun for de faktiske aktiviteter, så du sikrer sammenhæng mellem indtægter og udgifter.

Fleksibilitet - vi tilpasser kapaciteten til dit behov

De fleste webshops oplever ofte udsving i efterspørgslen – f.eks. sæsonudsving. Når logistikken outsources, tilpasses kapaciteten løbende til jeres behov, så I hele tiden kan opretholde samme serviceniveau overfor jeres kunder.

Skalerbart setup

Det er vigtigt at drive en agil forretning, der kan skaleres – men det kan være en udfordring at skabe agilitet uden for sit eget kerneområde. Den skalerbarhed kan opnås via en outsourcet logistikløsning, hvor I ikke skal bekymre jer om hverken fleksibilitet og kapacitet. 

Vi kan håndtere alle typer af produkter i forsendelsesstørrelse på til 150 cm og 30 kg.

eurographic-group

Ordrehåndtering

  • Odreadministration
  • Fakturering
  • Shipping
  • Kundehåndtering
  • Indkøb
  • Hasteordrer
  • Reklamationer
  • Returordrer
  • Arkivering
  • Statistik
eurographic-group

Lagerhåndtering

  • Varemodtagelse
  • Kvalitetskontrol
  • Mærkning
  • Opbevaring
  • Udlevering
  • Optælling
  • Optimering
  • Kitning
  • Pluk og pakning
  • Forsendelse
eurographic-group

Priser

Priser er altid tilpasset den enkelte webshop og er baseret på: 

  • Antal ordrer og pluk
  • Antal varemodtagelser
  • Volumen rabat
  • Tillægsservices
  • Emballage
  • Hjælpematerialer
  • Pladsforbrug
Eurographic-group-webshop

Særpris i indkøringsperiode

Det skal være en god forretning at outsource jeres logistikløsning. Derfor tilbyder vi en særpris i en indkøringsperiode på 6 måneder. Kontakt os for en snak om hvordan vi kan skabe værdi for jer.  

Ordrehåndtering gjort let

Vi griber dine ordrer i dit system og tager processen derfra i forhold til pluk, pakning, forsendelse, fakturering og status meldinger i dit system. I forhold til rapportering udvikler vi sammen de nøgletal eller KPI’er i har behov finder nødvendige med henblik på overvågning, analyse og optimering.

Fuld service gennem hele forsyningskæden

Vi tilbyder ordremodtagelse, varelager, pluk, pakning, retail- og engros-distribution samt administration og optimering. Hvis I ønsker det kan vi fungere som bindeleddet mellem jer og jeres leverandører.